Inkaso

Co je inkaso Jedná se o způsob platby, kdy dáte souhlas k inkasování (strhávání) plateb z Vašeho účtu. Inkaso je způsob platby z Vašeho bankovního účtu. Inkaso není SIPO. Zanést úhrady u Erbia Mobile do SIPO není možné. Postup při zavedení inkasa Jestliže chcete...

První vyúčtování

První vyúčtování K převodu Vašeho čísla do Klubu lékárníků může dojít kdykoliv v průběhu měsíce. Z tohoto důvodu první měsíc po převodu Vašeho čísla Vám bude fakturována poměrná část paušálu (přepočteno na dny). Současně je Vám z Vámi požadovaného paušálu poskytnuta...

Převod (portace) čísla od jiného operátora

Před zasláním Účastnické smlouvy Vám doporučujeme ověřit si u svého původního operátora, zda je možné Vaši stávající Účastnickou smlouvu vypovědět (zda nemáte sjednaný závazek či smlouvu uzavřenou do určitého termínu). •  Kontaktujte svého stávajícího operátora a...

Hlášení poruchy DSL

Hlášení poruchy ADSL při hlášení poruchy ADSL je nutné uvést následující informace: Jméno zákazníka: Kontaktní údaje zákazníka (telefonní číslo): Instalační adresa: Datum a čas, kdy se chyba objevila: Zda se situace objevuje i na jiném PC: Chybová hláška (pokud byla):...