autor: Petr | Zář 11, 2018
Lhůta pro uplatnění reklamace je dva měsíce od doručení Vyúčtování, případně od vadného poskytnutí služby. Pokud nedojde k uplatnění reklamace ve stanovené lhůtě, právo na reklamaci zaniká. Reklamace Vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost řádně Vyúčtování...
autor: Petr | Zář 11, 2018
Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele je kód, který spojuje odhlášku od původního operátora s přihláškou k novému operátorovi. ČVOP Vám vygeneruje stávající operátor na základě Vámi podané výpovědi. V síti Vodafone zavolejte na číslo *077, máte-li předplacenou...
autor: Petr | Zář 11, 2018
Rodinný příslušník je osoba, kterou člen ČLnK, České komory farmaceutických asistentů, z.s., USF nebo SČSF potvrdí jako rodinného příslušníka (sdělí dané osobě své jméno a členské číslo). Rodinný příslušník pak do Smlouvy vyplní jméno a členské číslo člena, ke kterému...
autor: Petr | Zář 11, 2018
Vyplněnou smlouvu zašlete na adresu: Erbia Mobile s.r.o. – Klub lékárníků Pelhřimovská 302/10 140 00, Praha 4 Nebo emailem na info@klublekarniku.cz
autor: Petr | Zář 11, 2018
Člen ČLnK, farmaceutický asistent, člen USF, člen SČSF nebo jejich rodinný příslušník vyplňují smlouvu pro fyzické osoby. Tato smlouva obsahuje kolonku datum narození a členské číslo. Smlouva musí být vyplněna osobou starší 18ti let. Pokud chcete uplatňovat fakturu do...