autor: Petr | Bře 2, 2020
OKU OKU je kód, platný od 1.4.2020 který spojuje odhlášku od původního operátora s přihláškou k novému operátorovi. Najdete ho na faktuře nebo v internetové samoobsluze Vašeho operátora. Získaný kód OKU vyplníte do Účastnické smlouvy do kolonky ČVOP/OKU, aby bylo...
autor: Petr | Zář 11, 2018
Volné minuty v rámci jednotlivých tarifů jsou platné do mobilních sítí infrastrukturních operátorů T-Mobile, O2, Vodafone, do sítí virtuálních operátorů a na pevné linky v rámci České republiky. Z volných jednotek nelze čerpat volání na čísla se zvýšenou minutovou...
autor: Petr | Zář 11, 2018
Lhůta pro uplatnění reklamace je dva měsíce od doručení Vyúčtování, případně od vadného poskytnutí služby. Pokud nedojde k uplatnění reklamace ve stanovené lhůtě, právo na reklamaci zaniká. Reklamace Vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost řádně Vyúčtování...
autor: Petr | Zář 11, 2018
Volání na Barevné linky, případně asistenční služby, není součástí volných jednotek. Jedná se zpravidla o služby třetích stran, takže nemohou být provolané jednotky účtovány z volných minut v rámci tarifu. Existuje celá řada telefonních čísel se zvýšenou tarifikací...
autor: Petr | Zář 11, 2018
Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele je kód, který spojuje odhlášku od původního operátora s přihláškou k novému operátorovi. ČVOP Vám vygeneruje stávající operátor na základě Vámi podané výpovědi. V síti Vodafone zavolejte na číslo *077, máte-li předplacenou...